Follow by Email

luni, 3 februarie 2014

_ Luca 18:8; 24: 27; _ Ioan 1:[1,5],11,[12],14; _ Isaia 53.

_ Aceasta este copia unui mesaj /[“chat/ Facebook”] _ 01.02.2014, ...cu [?!] ...– “Verunia Cerne”-[?!!]: ...
…………..
………….. – Mesajul de la “Verunia Cerne”: ...

Nu este nevoie sa-mi scrii , drag prieten nevazut de fiecare data versetele din Biblie ,ca eu citesc Biblia de 15 ani si poate ca nu tin minte totul pe derost dar imi amintesc despre ceia ce am citit si ceia ce ma intereseaza cel mai mult ...

...vreau sa stiu care este poporul lui Dumnezeu dupa parerea ta , ...
...sunt ortodoxii,sau catolicii sau martorii care se mai numesc Iegova sau alta biserica cu denumirea ei ,?

...Care totusi sunt urmasii Domnului Isus ?
...Si de ce te numesti Mesia? Esti doar un om cu numele Gheorghe.
...Si prefer sa vad poza ta sa stiu cu cine prietenesc.
……
……
[[[[[[ ……- Raspunsurile  Mele: …
……
........
-*Verunia Cerne*, ...iata raspunsurileMele: ...

-1) _ Nu am reusit sa-ti raspund pentru ca nu am gasit o alta posibilitate, ...si [in plus] am fost si ocupat cu niste treburi lumesti / gospodaresti;

-2) _ In copia unui mesaj pe care nu am reusit sa ti-l transmit, ...te rugam sa nu mai scrii multe intrebari intr-un mesaj;

-3) _ In dialogul cu Mine, ...daca, ... ...[pana te vei convinge ca sint “vre-un inselator” _ Matei 24/4,11, si pana te vei convinge “ca nu sint Mesia”], ...
...[daca] nu vei asculta, cum i-ti zic [ca]: ...

...Eu sint Mesia _ Ioan 4/[25],26, ...cel fagaduit pentru aceste vremuri de pe urma _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22, ...

...si ...*daca nu vei cerceta in Biblie, concordanta precizarilor versetelor din mesajele Mele _ Luca 24/27; ...chiar daca repet unele versete pentru amintire, in conformitate cu _ 1 Tesaloniceni 5/20-22; _ 2 Petru 1/[19],20, ...

...nu vom putea dialoga / nu vei intelege nimic [ pentru ca “nu ascultati” _ Luca 16/29,31; _ Luca 24/27], ...pentru ca [daca ai gandi mai mult], ai intelege care este rolul Meu / Lucrarea Mea / rolul lui Mesia _ Ioan 4/25; 9/4; _ Matei 5/17; _ Ioan 9/39, ...

...astfel incat, omenirea sa intelega *de unde vine si unde merge* _ Ioan 11/9; 12/35,36,

 ...si cum poate primi omenirea / cum poate afla Calea Mantuirii, Lumina si Adevarul _ Ioan 14/6; ...

- Trebuie sa-ti spun ca, inca “vorbesc in pilde” _ Matei 13/34,35,[16,17], 13 -15, ...”pana va veni vremea sa vorbesc deslusit” _ Ioan 16/25, ...

...adica, dupa ce vor veni la dialog ...-“Toate Religiile”/*Toate Popoarele Chemate (la masa _ Matei 4/4), [fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,10,11, ...[si, adica] ”abia atunci va veni sfarsitul” [(inclusiv vorbirea deslusita _ Ioan 16/25)] _ Matei 24/14, ...adica “Sfarsitul Tainei” _ Apocalipsa 10/7, ...”[taina] ...care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri” _ Romani[a] 16/25; _ Coloseni 1/26.

- De ce refuzi “precizarile de versete ?!!!”, ...pentru ca Eu stiu _ Ioan 2/25, ...ca [inca] nu reusesti / nu stii [cum] sa coroborezi trimiterile la versete _ 2 Petru 1/20, ...implicita “Citirea Cartii pentru cresterea cunostintei” _ Daniel 12/4; _ 2 Timotei 3/16.

-4) _ Daca refuzi sa citesti “versetele precizate de Mine, in mesaje”, ...nu vei putea sa-Mi intelegi comportamentul [despre care este scris in Scripturi], ...si aici este implicit raspunsul la intrebarea ta privitor la ..[preferinta de a vedea poza Mea], ...i-ti voi raspunde potrivit Scripturilor: ...

...-Daca Dumnezeu nu cauta fata omului _ Romani[a] 2/11; _ Coloseni 3/25; _ Iacov 2/1,9 , ...voi/[tu], de ce cautati fata Mea, ...[de aceea trebuiesc citite versetele precizate de Mine, pentru ca, ...iata cum este scris, concret despre Mine si comportamentul Meu ] _ 2 Corinteni 3/13,[14,15]; ...

-Daca vrei sa “prietenesti cu Mine”, ...te asigur ca “prietenesti cu Mesia” _ Luca 18/8; _ Matei 13/57; _ Marcu 6/4; _ Ioan 4/44, ...dar sa nu uiti, ca atunci cand nu ai dreptate sau atunci cand gresesti sau esti in eroare, ...”te voi mustra” [in concordanta cu Scripturile] _ Apocalipsa 3/19;

- Cu ...“lucrarea Mea” _ Ioan 4/25; 9/4; _ Matei 5/17, ...”nu este de glumit si nici alte “false angajamente” nu se pot face, ...prin nici un fel de “a comunica / comunicare”, ...si [adica] nici pe “Facebook”, ...

...- Cu asa ceva nu se glumeste / - Responsabilitatea [ asumata] este foarte mare / enorma, ...si nu intamplator toot scriu mereu: ...

...-“Toate religiile”/*Toate Popoarele chemate [la dialog - la masa _ Matei 4/4] ...fara bani si fara plata* _ Isaia 55/1,6-9,10,11; _ Ioan 7/37, ...

...[si, ...daca poti sa intelegi, ...in acest context sint urmarit, [supravegheat], controlat si unele / majoritatea mesajelor controlate /[unele cenzurate], de catre cei ce-si zic Servicii Secrete, ...de mai multi ani de zile, ...[si care], ...abuzand de metode provocatoare / deposedandu-Ma abuziv / confiscandu-Mi abuziv toate veniturile / nu am nici o sursa de venit minim garantat[a], ...

...inclusiv prin falsa justitie [implicati]: ...judecatori, procurori, parlamentari, primari, secretari, politisti si alte categorii de “colaboratori / slugi ale Serviciilor Secrete”, ...ajungand inclusiv la “amenintari cu lichidarea”, ...

...-M-au deposedat de resursele minime de intretinere, M-au batjocorit si umilit, cum nu-ti poti imagina, ...[cum au pre-vizionat prorocii], ...si, poate vei intelege, daca vei citi _ Isaia 53, ...[si toata Scriptura _ Ioan 1/ 11; 3/16,[19]; _ Romani[a] 11/3.

-5) _ @ -[“ Si de ce te numesti Mesia? Esti doar un om cu numele Gheorghe.”] ...

...-“Gheorghe” este numele Meu /”acela care am omorat Balaurul” – daca ai auzit vre-un Mit despre asa ceva _ Ioan 8/23; 14/10,11, ...

...iar *Moise* se talmaceste prin /[ca] *Mesia* _ -Cel fagaduit _ Deut. 18/15,18; _ Faptele Ap.3/22, ...“in vremea de pe urma [aceasta care nu a mai fost niciodata _ Daniel 12/1] ...- Cel trimis” _ *Iesirea*/[Exodul / Trimiterea] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014 -16, ...

...”primul inviat dintre cei morti _ Romnai[a] 5/14; _ Faptele Apostolilor 26/23, ...-Cel intrupat _ Ioan 1/1,14; 8/23; 20/9; _ Evrei 1/2; _ Galateni 4/4, ...

...-Cel care am sa va spun toate lucrurile _ Ioan 4/[25],26, ...*daca veti asculta* _ Luca 16/29,31, ...si daca veti citi _ Daniel 12/4, ...si cerceta _ 1 Tesaloniceni 5/20-22; _ Ioan 5/39, ...

...”lepadandu-va de povestile babesti si basmele lumesti, in care ati trait pana acum” _ Matei 15/9; _ Marcu 7/7; _ Coloseni 2/22; _ 1 Timotei 4/7, ...pe care le-ati mostenit de la parinti sau auzite prin felurite povesti si povestiri despre Scripturi _ 1 Timotei 3/1-7, ...ale unora si altora _ Matei 23/1-14,15, ...si care, ...“nu vor ajunge niciodata la deplina cunostinta a adevarului” _ 2 Timotei 3/7,[8,9], ...majoritatea slugind pentru pantecele lor nesatule _ 2 Petru 2/1-3,[12]; _ Romani[a] 16/18.

- Daca a ramas vre-o intrebare fara raspuns te rog sa Mi-o transmiti, ...dar te rog ...*nu mai pune multe intrebari deodata*, ...pentru ca [iata] volumul de informatie este enom [si Ma straduiesc sa intelegi lucrurile asa cum trebuie].

_ Am citit un mesaj de la tine despre “Inchinarea la Fecioara Maria”, ...dar nu am putut sa-ti raspund pentru ca nu am reusit sa deschid “chat”-ul; ...
...-Daca te intreseaza ...-*Taina FECIOAREI*, te rog sa-Mi spui.
..............
_ Nu am reusit sa citesc "comentariul" ...pe care l-ai postat in "Adventomania", ..pentru ca M-au blocat / Mi-au interzis accesul in pagina / Nu pot accesa "Adventomania", ...posibil pentru ca i-a ofensat vre-un mesaj pe care l-am postat in pagina lor.
...................
Cu stima. –Mesia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu