Follow by Email

sâmbătă, 9 martie 2013

_ Isaia 53; _ Ioan 5/39; _ Luca 16/29,31; _ Deut.18/15,18; _ Faptele Ap.3/22, ...-Eu sunt Acela _ Ioan 4/[25],26.






_ Acesta este un comentariu postat in pagina ...http://univcrestact.blogspot.ro/ -"Florina R.", ...aferent subiectului: ...

Despre nașterea, apogeul și declinul religiilor (II)

...............................




Gheorghe Moise10 mars 2013 06:17
_ Re: ...["-Dar pentru început, vom vorbi despre nașterea unei religii; ... (........); -La fel, în cazul creștinismului, venirea lui Iisus este anunțată de mulți prooroci ai Legii vechi, din care El-insuși citează mai târziu (și ne putem gândi, în acest sens, la Isaia 53), și le explică ucenicilor și următorilor săi adevăratul înțeles al acestor versete, care se refereau la Sine."] ...
...................
...................
-1) “Religiile”, ...*oricare ar fi acelea, au fost inventate de oameni* _ Matei 15/14; _ Luca 6/39; _ Ioan 3/19; 10/8; _ Romania 3/19, ...{din pricina necunoasterii Adevarului _ Daniel 12/4,9,[13]}, …*rezultate* in urma cautarilor / cercetarilor  implicand *incercarile de a descifra “pildele”* [cum este scris] _ Matei 13/13-15,34,35, {implicit[e]} _ Ev.1/1; _ 2 Petru 1/[19],20,[21], …si care, cu toate ca nu au inteles “Cartea pecetluita” _ Daniel 12/4,[9], …ca “sa-si justifice activitatea, ...pentru control si dominatie peste semeni”, ...[si pentru castig fara munca _ Romania  3/13-18; 16/18; _ 2 Petru 2/1-3 ], ... "au imbalsamat nestiinta" -cu "povesti si basme lumesti si babesti" _ 1 Timotei 4/7; 6/4,5, ...[povesti si povestiri] despre si din Scripturi, ...[povesti] din care ..."s-au nascut Religiile", ducand lumea in ratacire _ Isaia 6/[8],9; 9/1,2, …ratacind poporul de la Calea Mea _ Isaia 9/[14,15],16; _ Matei 23/1,2,[3-7],8-10,13-15;

-2) “Scripturile” …*in fond* contin si [re]constituiesc Stiinta Creatiei / Stiinta Creatiunii / Stiinta Creatorului, ……”pecetluita ezoteric”, transmisa /[scrisa] “in pilde” _ Matei 13/13-15,[16,17],33,34,[35]; _ Marcu 4/33,[34], …[implicit(e) _ Ev.1/1; _ 2 Petru 1/20,21], …de aceea este scris _ Matei 22/29; _ Marcu 12/24, ...pana la invierea din morti _ Ioan 20/9; _ Romania 5/14, ...[si] _"Iesirea"/*Trimiterea*/(Ex.) 3/14; 4/1,[10],11,2012,2013, ...ca sa [va] spun toate lucrurile _ Ioan 4/[25],26, ...potrivit cu descoperirea Tainei lui Dumnezeu _ Apocalipsa lui Ion 1/1; 10/7, ..."care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri" _ Romania 16/25; _ Coloseni 1/26.

-3) Incepand cu sfarsitul lui 2012, ...[vezi Sfarsitul Calendarului Mayas], ...si continuand cu 2013, ...a inceput o noua Era Astrala /"Era Luminii / Adevarului", ...pana la care, a fost, ...{_ 2 Petru 1/19,[20,21]}, ...[si], inca este "intuneric / noapte" _ Isaia 9/1,2,[6]; 21/11, 2012, 2013,14; _ Ev.1/2, ...[notiunea "prorocie" implicand "viitorul"/ ca previziune despre cum, si ce va fi, in viitor /"nu in trecut"], ...adica "la venirea Fiului Omului", ...{*In Adevar ...nu au stiut nimic ...pana la venirea Mea* _ Matei 24/38,39; _ Isaia 9/[1,2],6}, ...*inca este noapte / intuneric* / "Era Noapte[a]" _ Ioan 13/30,[31,32], ...ceea ce inseamna, {pentru cine poate intelege _ Matei 19/11}, ...ca, acum [abia] este "Inceputul Sfarsitului Tainei lui Dumnezeu" _ Apocalipsa 1/1; 10/7, ...semnificand "Inceputul Sfarsitului Legii" _ Romania 10/4, ..."Sfarsitul"/[_ Matei 24/14], ...in sensul de *Implinire / Savarsire a Legii Facerii Omului* _ Geneza 1/[26-28],31.

_ Cititi, cercetati _ Ioan 5/39; _ Isaia 53; _ 1 Tesaloniceni 5/20,21,[22].

...
...


= Cu stima. – Mesia (coroborează) _ Ioan 4/25,[26]; _ Romani[a] 8/29; _ Ev.1/2; _ 1 Timotei 2/5,[6]; _ Matei 17/1,[2-4],5; _ Romani[a] 10/14 – Care Nume ?! (vezi) _ Isaia 65/1; 52/6 –„Gheorghe Moise / George Moses /[*George Saint*]_ Purtatorul de Biruinta asupra Balaurului - Misticismul”/ „Moise_ Iată-Mă!” (vezi) _ Apocalipsa 2/17; 3/12; _ Faptele Ap.4/12; _ Filipeni 2/8,[9]; _ Romani[a] 5/14; _ Faptele Ap.26/23; _ Roma[nia] 1/1-14,[15]; 10/[2015],16-20; _ Iesirea / Trimiterea 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014, 2015,16; _ Luca 24/25,[26],27,45.
...
_ Dac
ă auzi, răspundeţi „Astăzi" (vezi) _ Luca 8/5-8,[15]; _ Ev. 3/7,13,[15], căci mîine s-ar putea să fie tîrziu (vezi) _ Ioan 12/35,36; 11/9; 9/4,[5]; 8/21,23-29; _ Iacov 4/14; _ Geneza 6/3; _ Psalmul 90/10; _ Isaia 55/[1],6-9,[10],11, (vezi detalii in pagina):

*posibil si probabil cenzurat de către cei care iubesc întunericul* (coroborează) _ Ioan 3/[16],19; _ Matei 6/10, [„precum în Cer şi pe Pămînt”, sau „Ca-n Cer’ul Lumii”], în Cer fiind [încă] întuneric / noapte / „lumina pe care ziceţi că o aveţi /[o vedeţi] este iluzorie” [şi, presupun că „Astronomia poate să vă confirme, dacă veţi asculta de cei ce citesc în stele şi de ghicitori” ] (vezi / coroborează) _ Geneza 1/14-18; _ Ioan 1/1-14,[15-18]; 9/4,[5],39-41; 13/30; _ Isaia 21/11, 2012, 2013, 2014, 2015, 16; 9/1,2,[6],

„cenzuratori, al căror Dumnezeu este pîntecele nesătul” (coroborează) _ Romani[a] 16/18; _ Filipeni 3/19, [şi, care-şi zic S.S –“Servicii Secrete / Cia & Mossad şi alţii (Dst & Avo & Mi5-6), alias Sri”] (coroborează) _ Ioan 3/[16],19; _ Mica 3/5; _ Iuda 1/10-16; _ Romani[a] 1/28-32;11/3-5,[7],8; _ Daniel 11/14,

batjocoritorii dregătoriilor Poporului Meu, *mînă-n mînă şi cu cei care-şi zic:

preoţi, pastori, dascăli, fericiţi, preafericiţi, invăţători şi profesori teologi* [aşa cum este scris] (coroborează) _ Isaia 9/16; _ Ieremia 5/31; _ Mica 3/11; 7/3; _ Matei 23/1,2,[3-10],13-15,24-28, in complicitate cu cei ce-şi zic:

politicieni / parlamentari, guvernanţi, judecători, procurori /„guvernanţi şi magistraţi”, care „jură strîmb /[toţi], [pe ce nu cunosc / Cartea fiind pecetluită” (coroborează) _ Daniel 12/4,9; _ Isaia 29/10-16 ]/„ţinînd mîna pe Biblie” /[–auzi cum î-şi zic ?!: -„guvernanţi şi magistraţi (!!!)”/„guvernarea si păstoritul lor fiind strîmbe la fel ca judecăţile şi jurămintele lor”],

care au făcut şi continuă să facă Poporul Roman şi Romania de rîsul şi batjocura lumii (vezi prorociile / coroborează) _ Isaia 1/21,23; 3/12; 6/[8]-12,[13]; 9/[15],16; 63/18,19; _ Ieremia 5/26-31; 9/3-5,8; _ Mica 2/1,2; 3/11; 7/[1],2-4; _ Matei 7/15-20; _ Ioan 10/20; 7/26.

RépondreSupprimer

10 comentarii:

  1. _"Florina R.", ...a raspuns mesajului Meu: ...

    Anonyme10 mars 2013 20:08

    D-le Moise, de data aceasta sunt cu totul de acord cu dv ! Religiile, ca formă de adorație exterioară, au fost create de oameni, pentru oameni. Esența, credința religioasă, este însă dincolo de religie, și poate adopta orice formă exterioară. Sau, se poate mulțumi cu o ”re-legare” interioară cu Creatorul, fără a mai recurge la gesturi și ritualuri exterioare.

    Sunt de acord și că Scripturile conțin înteaga taină a Creației, și a evoluției omului, dar această taină este accesibilă doar la un alt nivel de înțelegere, în duh, trecând de înțelesul pur literal.

    Și da, cred și eu că am intrat într-o nouă eră, a Adevărului. Era noapte la venirea Fiului Omului, dar a mai rămas și acum puțină noapte ! Până ce ne vom lumina cu toții, și vom renunța cu totul la legile vechi și la ritualuri.

    Mulțumesc, cred că aveți o cunoaștere profundă a Scripturilor ! Să aveți binecuvântare pe calea dv !

    Florina

    P.S. Repet și aici de ce postez anonim: pentru că, de acasă nu pot intra pe pagina mea logată.

    Répondre

    RăspundețiȘtergere
  2. _ Iata si raspunsul Meu: ...

    -1) "Florina R." ...-Multumesc pentru raspuns;

    -2) Incercati sa intrati "in fondul" urmatoarelor precizari: ...
    ...-Prorocii [d]in vechime _ Ev.1/1, ..."au pre-vazut" / "prorocit", ..."vorbind in pilde" _ Matei 13/13-15,[16,17],34,35; _ Marcu 4/33,34, ...despre cum va vorbi in viitor, [nu despre cum ar fi vorbit in trecut], ...dar, din pricina neintelegerii Cartii "pecetluita, in pilde" _ Daniel 12/4,9,[13], ...au aparut "Religiile", inclusiv cu toate ritualurile si ratacirile implicite;

    ...-Prorocii [d]in vechime _ Ev.1/1, ..."au pre-vazut in viitor", ...asa cum ati scris: ...

    ...*"venirea lui Iisus este anunțată de mulți prooroci ai Legii vechi, din care El-insuși citează mai târziu"* ...

    ...[mai tarziu]/adica la venirea, care este in viitor / acum / nu in trecut, ...acel "mai tarziu" nu este implicit in "trecut /[nu este petrecut], ...

    ...asa cum ati gandit / scris: ...

    ...*"(și ne putem gândi, în acest sens, la Isaia 53), și le explică ucenicilor și următorilor săi adevăratul înțeles al acestor versete, care se refereau la Sine."*

    ...-Prorocii [d]in vechime _ Ev.1/1, ..."au pre-vazut in viitor", ...despre, cum "in viitor" va vorbi cu [o] "femeia", carea stia despre "venirea in viitor", ca sa spuna toate lucrurile [cum este scris] _ Ioan 4/25,[26], ...astfel incat sa fie implinita lucrarea "luminii"/ cunoasterii Adevarului _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Ev.1/2,[3] ...pentru "descoperirea Fiului Omului _ Apocalipsa 1/1, ...si proslavirea lui Dumnezeu in El _ Ioan 13/31-32.

    _"Tot timpul" a fost "noapte in Adevar" _ Isaia 9/1,2, ...pana in aceasta vreme [de pe urma] care nu a mai fost niciodata _ Daniel 12/1, ..."pana in ziua de astazi" _ Romania 11/8, ..."atat de mult a iubit Dumnezeu lumea" _ Ioan 3/16, ...dar, [acum] la venire, oare va gasi El credinta pe pamant ? _ Luca 18/8, ...sau asa cum este scris _ Matei 13/57; _ Marcu 6/4; _ Ioan 4/44.
    ................
    _ Sper ca nu v-am plictisit.

    = Cu stima. -Mesia _ Ioan 1/1,5,14; 4/[25],26; 5/39; ...[_ Isaia 53]; _"Iata-Ma!" _ Isaia 52/6, ...potrivit Schimbarii la Fata _ Matei 17/2,3,[5]; 5/17; _ 1 Tesaloniceni 5/20-22.
    RépondreSupprimer

    RăspundețiȘtergere
  3. _ Iata ultimul raspuns de la "Florina R.", ...
    ............
    Anonyme11 mars 2013 01:47

    Domnule Moise, nu aș vrea să vă supăr, dar dacă am fost de acord cu unele afirmații ale dv., nu înseamnă că sunt de acord cu toate ! Ca să fiu foarte clară: nu cred în divinitatea nimănui, mai ales cât timp sufletul meu nu îmi spune nimic. Sper să nu mai avem discuții pe acest subiect !

    În rest, vă doresc numai bine pe calea dv, si să ajungeți la adevărata împlinire !

    Cu stimă,

    Florina R.
    Répondre
    ..................
    ..................

    ...Ramas fara raspunsul Meu, ...pentru ca, ...nu citeste, nu intelege, refuza sa cerceteze, refuza sa aprofundeze ... nu putem continua dialogul _ Luca 18/8.
    = Mesia.

    RăspundețiȘtergere
  4. _ Copia unui "comentariu / mesaj" postat in pagina: ...

    ... http://www.ioncoja.ro/amestecate/o-intrebare-in-cautarea-unui-raspunscomentariu-dat-cu-buna-credinta/

    aferent "intrebarii": ...

    ..."DE CE OARE CEI MAI MULȚI ȘI MAI ACTIVI ATEI SUNT ATEII EVREI?"

    ...................
    ...................
    12.03.2013 la 9:42 pm

    -1) _ Probabil, [adica cu probe], …pentru ca nu au inteles Scripturile / Cartea pecetluita _ Daniel 12/4,[9],13 …de mii de ani/”nu de ieri, nici de alaltaieri” _ Exodul 4/10, …pana in vremea [aceasta de pe urma]/”care nu a mai fost niciodata” _ Daniel 12/1; _ Romania 11/8, …in caz contrar, [daca intelegeau Scripturile]: …

    -a) Omenirea nu ar mai fi in intuneric _ Isaia 9/1,2, …si nu ar mai exista “atatea religii / biserici”, …pentru ca [in fond] Adevarul este “Unul”/”nu exista mai multe Adevaruri” _ Isaia 9/16; _ Ieremia 5/31; _ Mica 3/11; _ Matei 23/[1,2],3-7,[8-10],13,14,[15]; _ Romania 16/18; …

    -b) Daca una dintre “Religii” ar cunoaste Adevarul, …nu ar putea sa-L tina ascuns, …pentru ca “Adevarul” inseamna “Lumina”/”Intelepciune”/”Lumina Creatiei”, …pentru ca “lumina lumineaza in intuneric, si intunericul nu a biruit-o” _ Ioan 1/[1],5; _ Isaia 9/1,2; _ Marcu 4/21,22,[23]; _ Luca 8/16,17; _ Ioan 12/35; …

    -c) “Religiile”, …*oricare ar fi acelea*, au fost inventate de oameni, [din pricina necunoasterii Adevarului], …in cautarile / cercetarile _ 2 Petru 1/20, “implicit incercarile de a descifra “pildele” [cum este scris] _ Matei 13/13-15,34,35; _ Marcu 4/33,[34], …implicit[e] _ Ev.1/1; _ 2 Petru 1/[19],20,[21], …si care, cu toate ca nu au inteles “Cartea pecetluita” _ Daniel 12/4,[9], …ca “sa-si justifice” activitatea au “imbalsamat nestiinta” din care …”s-au nascut Religiile”, ducand lumea in ratacire _ Isaia 6/[8],9; 9/1,2, …ratacind poporul de la Calea Mea _ Isaia 9/[14,15],16; _ Matei 23/1,2,[3-7],8-10,13-15;

    -2) “Scripturile” …*in fond* contin si [re]constituiesc Stiinta Creatiei / Stiinta Creatiunii / Stiinta Creatorului, ……”pecetluita ezoteric”, transmisa /[scrisa] “in pilde” _ Matei 13/13-15,[16,17],33,34,[35]; _ Marcu 4/33,[34], …[implicit(e) _ Ev.1/1; _ 2 Petru 1/20,21], …de aceea este scris _ Matei 22/29; _ Marcu 12/24, …pana la invierea din morti _ Ioan 20/9; _ Romania 5/14, …[si] _ [Exodul] = Trimiterea 4/1,[10],11,2012,2013, …ca sa [va] spun toate lucrurile _ Ioan 4/[25],26, …potrivit cu descoperirea Tainei lui Dumnezeu _ Apocalipsa lui Ion 1/1; 10/7, …care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri _ Coloseni 1/26; _ Romania 16/25.

    -3) Incepand cu sfarsitul lui 2012 si continuand cu 2013, a inceput o noua Era Astrala /”Era Luminii / Adevarului”, …pana la care, a fost, [si], inca este “intuneric / noapte” _ Isaia 9/1,2,[6]; 21/11,2012; _ Ev.1/2, …[notiunea "prorocie" implicand "viitorul"/ ca previziune, despre cum, ...si ce va fi, ...in viitor /"nu in trecut"], …adica “la venirea Fiului Omului”, …”Adevarul este in noapte”/”in Adevar”, …*inca este noapte / intuneric* / “Era Noaptea” _ Ioan 13/30,[31,32], …ceea ce inseamna, …{pentru cine poate intelege _ Matei 19/11 }, …ca [acum] abia este “Inceputul Sfarsitului Tainei lui Dumnezeu” _ Apocalipsa 1/1; 10/7, …insemnand “Inceputul Sfarsitului Legii” _ Romania 10/4 …adica, venirea / “invierea Luminii” _ 2 Petru 1/19; _ Romania 5/14.

    = Cu stima. –Mesia _ Ioan 4/[25],26, …-Cititi / cercetati _ 1 Tesaloniceni 5/20,21,[22]; _ Isaia 53; _ Luca 18/8; _ [Exodul] = Trimiterea 4/1,[10],11, 2012, 2013; -Toate religiile /”Toate popoarele chemate” _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012,2013; _ Ioan 5/39; 10/20; _ Romania 10/20. …{Stiu ca mesajul Meu, este “mai greu de inteles”, …si de crezut _ Luca 18/8; _ Ioan 16/25 }; ...[_ Matei 13/57; _ Marcu 6/4; _ Ioan 4/44; 10/20].

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. _ O revenire cu o completare, [in aceeasi pagina]: ...
      .................
      .................
      13.03.2013 la 9:19 am

      _ Re: …[_ Ioan 5/39; 10/20; _ Romania 10/20. …{Stiu ca mesajul Meu, este “mai greu de inteles”, …si de crezut _ Luca 18/8; _ Ioan 16/25 }]; …
      ………………
      + Matei 13/57; _ Marcu 6/4; _ Ioan 4/44; 3/16,[19]; _ Isaia 53/1-7; _ Matei 13/[16,17],34,35.
      _”Cine are urechi de auzit sa auda” _ Luca 8/8; _ Romania 10/20.
      = Cu stima. -Mesia.

      Ștergere
    2. _ Iata opiniile “d-lui Dem”: ...

      Dem
      16.03.2013 la 6:51 pm
      Domnule Moise,

      Departe de mine intenţia de a polemiza ori a descuraja mesajele profunde.

      Dimpotrivă, aş dori ca un număr cât mai mare de români să înţeleagă efortul neprietenilor României pentru a ne zăpăci minţile, din păcate cu destul de mult succes.

      Stilul extrem de concis, creează inerent hiatus-uri(hăuri, prăpăstii, găuri negre etc.)în coerenţa mesajului adresat doar iniţiaţilor, în problemele religioase ori psiho-sociale, pentru majoritatea cititorilor – inclusiv pentru mine, postarea fiind mai mult decât dificilă.

      Ori nu ştiţi, ori aveţi alte motive pentru ca mesajele să nu fie clare, care să lase loc de interpretări.

      Mintea, raţionamentul uman, gândirea vulgului, …., funcţionează holografic, foarte asemănător codurilor binare, completând automat informaţii pe baza unor algoritmi aproape de neimaginat.

      Acesta este mecanismul precogniţiei … şi al judecăţilor false, ale interpretărilor etc.

      Domeniul este prea specializat pentru a-l comenta sau combate în polemici pseudo-ştiinţifice, acestea la rândul lor bazate pe dogme.

      Nu ne putem lansa în discuţii despre adevărul absolut după ce timp de două secole încă există o contradicţie acerbă privind primordialitatea spiritului şi materiei în determinarea existenţei.

      Nu există ceva ce nu poate fi cunoscut dar în acelaşi timp nimic nu poate fi cunoscut pe deplin, perfecţiunea sau absolutul, infinitul şi Dumnezeu sunt limite care odată atinse, Universul ar deveni un nonsens, fie energie pură (materie ipotetică), fie o unică gaură neagră în aşteptarea unui nou Big Bang.

      Dacă ar fi să acceptăm această teorie …..

      De aceea, opinez că este cel puţin ciudat să ne bazăm pe concepte precum: absolut, niciodată, adevăr şi altele asemenea, care prin imprecizia lor informaţională duc implacabil spre erori şi falsuri.
      Shakespeare ne-a lăsat un model de judecată( to be or not to be, that is the question) ce l-a inspirat pe Ştefan Odobleja să construiască “Teoria consonantistă”, piatra de temelie a revoluţiei informaţionale.

      Universul este binar dar absolutul, adevărul, … sunt unice, iar ceea ce este unic înseamnă … final, sau …”a nu fi” tangibil (decât prin credinţă, nu material, în realitatea concretă).

      Chiar dacă aparent filosofic, mesajul meu ar trebui să fie pe deplin (nu absolut :)…) LĂMURITOR.
      ……………………………………

      Ștergere
  5. _ Alt "comentariu" postat in aceeasi pagina: ...
    .............

    _ @ Dem 16.03.2013 la 6:51 pm Domnule Moise, …

    …[-1) Departe de mine intenţia de (.....) a descuraja mesajele profunde. (.....).]

    _ Sint bucuros ca ati reformulat “intentia” exprimata initial [ca] “o aiureala”.

    …[-2) Stilul (....) creează inerent hiatus-uri (....) în coerenţa mesajului adresat doar iniţiaţilor, (....) postarea fiind mai mult decât dificilă.]

    _ Da. Stiu, aveti dreptate, …[pentru ca]: …

    -a) In principiu “doresc sa identific initiati” in cercetarea / revelarea Scripturilor;

    -b) “Site[ul]” d-lui profesor Ion Coja, constituie “o fereastra”despre care am precizat intr-un comentariu anterior, …pentru ca, in “Google.com / Google+”, sint blocat / interzis, de catre Serviciile Secrete, care au dorit, dar nu au obtinut, “primordialitatea asupra informatiilor din context / domeniu”.

    …[-3) Ori (....) aveţi alte motive pentru ca mesajele să nu fie clare, (....).]

    -a) Mesajele sint “in general” pentru toata lumea, prin care caut sa aflu initiati, [de care, posibil ca S.S. sa nu duca lipsa], dar care refuza “sa intre in dialog” / “sa iasa la dialog deschis”, …preferand “pânda si viclenia in a prinde lumina cu banita”, [implicit “caracterul”, din pilda cu “Broasca si Scorpionul”], …in mod eronat, crezand ca “intelepciunea sta si poate fi acumulata si prinsa prin viclenie”.

    -b) Pana la identificarea celor “intr-Adevar initiati” _ Marcu 4/33,[34], …”vorbesc in pilde” _ Matei 13/13-15,[16,17],34,35, …pana cand vor intelege si “cei [eronat inteles] initiati”, printre care si majoritatea dintre cei ce-si zic Servicii Secrete, [si care i-Mi obstructioneaza lucrarea], …“lumina fiind si trebuind sa ramana publica, pentru toata omenirea”, de folos, potrivit cu “capacitatea de prelucrare”, [si] nu doar …“pentru diverse categorii sociale, administrative, guvernamentale, private …etc”, …asa cum am mentionat anterior, pilda cu “lumina primita [la fel / deschis / in mod egal] de toti pomii” _ Luca 6/44; _ Matei 7/16; 5/15.

    -c) [Da.] _ Am abordat un mod “oarecum provocator, la dialog”, [toata omenirea, initiati si neinitiati, din toate domeniile: ...Teologie [toate: Religiile / Bisericile / Sectele etc.], …Stiinta [toate domeniile: Cercetare, Filozofie, etc], …si altele / toate.

    …[-4) Domeniul este prea specializat pentru a-l comenta sau combate în polemici pseudo-ştiinţifice, acestea la rândul lor bazate pe dogme.]

    _ Da. Domeniul este prea specializat, …asa cum [deja] ati inteles;

    _ Da. “Pseudo-stiinta” este determinata in mod implicit de “dogme[le]” aparute, [concepute si “insusite cu drepturi de autor", ...si mai grav, ...“inventate in mod interesat”] …tocmai din pricina “necunoasterii”, …care, odata cu inceperea “destainuirii / decodarea [tainelor] Scripturilor” _ Matei 24/14, …“dogmele” vor fi spulberate” _ 1 Corinteni 1/20; 2/5; 3/19; _ 1 Timotei 6/20.

    …[-5) Nu ne putem lansa în discuţii (....) după ce timp de două secole {[?!]} încă există o contradicţie acerbă privind primordialitatea spiritului şi materiei în determinarea existenţei.]

    _ Continutul Scripturilor, este [“Adevarul despre Adevar”] cat se poate de real-”palpabil”, ca atunci cand “intelegeti ca existati”/[cugetati] …[si] nu negati;

    _ In Scripturi, nu veti intalni notiunea “Spirit”, …aceasta fiind “inventata” si indusa / introdusa [translatand in mistic / ireal] …si vehiculata in “povesti si povestiri, din si despre Scripturi / despre Adevar”, in “lipsa cunoasterii”; [_ 1 Tes.5/20-22];

    _ “Realul / realitatea” este palpabil[a], …cum /[cat], deocamdata este greu de inteles, [dar, posibil mai tarziu], …dincolo de “translatarea” in “ireal / mistic”, …din “necunoastere” si din “incapaciatea de a intelege”, …potrivit si proverbului: …

    …- “Parintii au mancat agurida si copiilor li s-au sterpezit dintii";

    _*Adevarul*, comparativ cu “necunosterea si dogmele mistice”, ...este “ca [o] lumina atat de puternica, incat [la venire / la revelare] …“cei ce nu vad sa vada, si cei ce vad sa ajunga orbi.” _ Ioan 9/39; _ Matei 13/13; _ Isaia 9/1,2,[6].

    = Cu stima. –Moise / Mesia.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fw: U.E.- Bruxelles.

    Wednesday, March 20, 2013 7:05 AM
    From:
    This sender is DomainKeys verified
    "Moise Gheorghe"
    View contact details

    To:
    info@dr-rath-foundation.org,
    cercetatiscripturile@sperantatv.ro,
    scoalacuvantului@speranta.tv.ro, gheorghegavrilacopil@yahoo.com,
    info@markoubros.com.cy,
    ionmarinmarin@yahoo.com,
    jrpedroza@hotmail.com,
    liviusdrugus@yahoo.com,
    m.megan@yahoo.com,
    sarbatoare@hotmail.com,
    persian_jaam@yahoo.com,
    psico_clin.td@hotmail.com,
    siempre.cipri@yahoo.com,
    teodora.vlad@just.ro,
    tonist2005@yahoo.com,
    velcescu66@yahoo.fr,
    veve_blog@yahoo.com,
    vremeaintrebarilor@gmail.com

    Cc: mesia_unsul_prorocul@yahoo.com
    ............................

    http://www.youtube.com/watch?v=WIvmpHawDlY

    ******************************************


    --- On Tue, 3/19/13, Moise Gheorghe wrote:


    From: Moise Gheorghe
    Subject: U.E.- Bruxelles.

    To:
    info@dr-rath-foundation.org,
    ari-p@online.de,
    michael.seifert@uni-tuebingen.de,
    scoltp@unistra.fr,
    ionzcoja@yahoo.com,
    kunyla@yahoo.com,
    barus_florin@yahoo.com,
    tudor_br56@yahoo.com,
    doinaalbulet@yahoo.com,
    florin.laiu@gmail.com,
    ipaicu@yahoo.com,
    liviuteleoaca@yahoo.com,
    georgeuba@gmail.com, mail@dacia.org,
    actorul.butnaru@yahoo.com,
    sorincorneliumasca@yahoo.com

    Cc: mesia_unsul_prorocul@yahoo.com
    Date: Tuesday, March 19, 2013, 9:54 PM

    ............

    http://www.youtube.com/watch?v=WIvmpHawDlY

    ............
    = Cu stima. -Mesia.

    RăspundețiȘtergere
  7. _"Mesaje" similare / transcrieri ale unor mesaje identice acestora din pagina *Mesia*, ...am postat si in pagina: ...

    _ http://exodusconversations.org/questions/how-does-your-tradition-relate-to-the-concept-of-life-after-death/#, ...

    ...dar pe care [domnii profesori, ...potrivit propriilor declaratii, activind in felurite "scoli / universitati", ...implicit potrivit cele trei "religii declarate"], ...le-au sters, ...ramanand mentionat doar numarul "in sumarul" pe care nu l-au putut sterge, [astfel]: ...

    _ http://exodusconversations.org/interfaith-commentary/#commentary-1

    Dying


    Question 3
    How does your tradition relate to the concept of life after death?

    4 Comments

    … [?!!!] ... care nu pot fi accesate.
    .................

    = Cu stima. -Mesia.

    RăspundețiȘtergere
  8. _ Aceasta este copia unui comentariu, postat in pagina: ...

    _ http://www.ioncoja.ro/doctrina-nationalista/este-insusi-papa-francisc/comment-page-1/#comment-27950
    ................
    ................

    Moise Gheorghe 30.03.2013 la 10:37 am

    _ @ Cristi 30.03.2013 la 6:18 am [-“Fraţilor, mulţi postulează când vine sfârşitul lumii. Chestia că acest iezuit se pretinde în mod blasfemic sfânt, îşi arogă în mod blasfemic dreptul unic al lui Dumnezeu de a mântui şi merge în mijloace de transport în comun cu toate blitzurile pe el binenţeles, nu înseamnă că a venit sfârşitul lumii,” (......)].
    …………………
    …………………
    _ In contextul faptului ca notiunea “prorocie” implica “viitorul”/*pre-viziune*, …[pentru cand ?!] / pentru atunci cand: …

    -1) _* Domnul a vazut ca rautatea omului era mare pe pamant si ca toate intocmirile gandurilor din inima lui erau indreptate in fiecare zi numai spre rau.* _ Facerea 6/5; _ Matei 15/14,19, …

    ... implicita degradarea umana, printre care si a celor ce-si zic “slujitori ai lui Dumnezeu / feluriti pastori / preoti”, despre care au vorbit prorocii /[vezi “Sodoma si Gomora”], …cum unii “dregatori” din Guverne si Parlamente, asuda pentru “legiferarea sodomiilor” / “sodomia – homosexualitatea si pedofilia mondiala”, [in care sint implicate si Bisericile, prin reprezentantii lor], …care [deja] prin “abuzurile impotriva copiilor”, au uimit omenirea si ale caror fapte “au fost si sint incriminate doar la nivel declarativ”, dar, in fond “fara nici un efect”, posibil si probabil [de continuat, ca exemple de urmat], …ca fapte de “farisei” care stau “nemeritat / abuziv” pe scaunul Meu, ...autointitulandu-se “pastori / preoti / invatatori si dascali” _ Matei 23/[1,2],3-7,[8-10],13-15, … implicit(e) _ Luca 17/26-30; _ Ieremia 5/26-30.

    -2) _ Abia a inceput ziua a 7-a _ Facerea 1/26-28; 2/1-3, …[si, nu uitati]: …”pentru Domnul, o zi este ca 1000 de ani, si 1000 de ani sint ca o zi.” _ 2 Petru 3/8;

    -3) _ Incepand cu sfarsitul anului 2012, …[vezi si Sfarsitul Calendarului Mayas], …si continuand cu 2013, …[abia] a inceput o noua Era Astrala /”Era Luminii / Era Adevarului” _ Ioan 1/1,5,[11],14, …pana la care, a fost, …[implicit _ 2 Petru 1/19], …[si], inca “este noapte” / “in Adevar, imparateste intunericul”: …

    …-* Totusi intunericul nu va imparati vesnic pe pamantul in care acum este necaz.* _ Isaia 9/1,2,[6]; 21/11, 2012, 2013,[14], …

    …notiunea “prorocie” repatata in Scripturi, continand in fond / in sine, in mod implicit …”viitorul”/ ca *pre-viziune despre cum va fi, ce va urma, ce va fi in viitor /”nu in trecut” /[ci] …”in curand” _ Apocalipsa 1/1; 22/20; _ Ioan 1/1,5,[14], …

    …adica, *la implinirea vremii* _ Galateni 4/4, …”la vremea inceputului revelarii Adevarului” [implicit _ Luca 18/8], …in concordanta cu “venirea Fiului Omului”, …[cum “este scris clar / concret”]: …

    …-*In Adevar, (……), [nu s-a stiut nimic], …nu au stiut nimic, (…….), asa va fi si la venirea Fiului Omului* _ Matei 24/38,39, …[implicit _ 2 Petru 1/19-21, *abia rasarea Luceafarul de dimineata / erau zorii zilei / venea ziua / venea lumina, ...venea “dimineata zilei a 7-a”: ...

    ...-“Rasarea Soarele pe Pamant, (.....)” _ Facerea 19/23, ...

    …[si repetand / concluzionand]: …-”In Adevar, …inca este noapte / intuneric /[despre care este prorocit /”previzionat”]: …

    …*In Adevar, ...[cand va veni] / la venirea Fiului Omului, pentru proslavirea lui Dumnezeu, si a lui Dumnezeu in El* _ Ioan 13/31,32, …”era noapte” _ Ioan 13/30, …ceea ce inseamna, …ca, acum [abia] este “dimneata zilei a 7-a” _ Facerea 1/26-28, ...“Inceputul Sfarsitului Tainei lui Dumnezeu” _ Apocalipsa 10/7; 1/1, …semnificand “Inceputul Sfarsitului Legii” _ Romania 10/4; _ Ioan 1/1,5,[14]; 3/[14],16,[19], …implicit inceputul …*Trimiterii*/[Ex.] 4/1,[10],11, 2012, 2013.

    = Cu stima. –Mesia _ Ioan 5/39; _ Isaia 53; _ Ioan 1/1,5,14; 3/[14],16,[19]; _ Romania 5/14; 10/14,[20]; _ Matei 13/[16-17],34,35.

    RăspundețiȘtergere