Follow by Email

joi, 4 octombrie 2012

_ Catre ..."infocrestin -[?!!!]".



http://www.infocrestin.com/vaticanul-neaga-ca-isus-a-avut-o-sotie-papirusul-e-un-fals/ 

 
Reprezentanţii Vaticanului susţin că fragmentul de papirus prezentat de curând care conţine o referire la “soţia lui Isus” este un fals.

O cercetătoare de la Harvard Divinity School a identificat un fragment de papirus care conţine o propoziţie neîntâlnită în niciuna dintre dintre cele patru evanghelii: “Isus le-a spus: «Soţia mea…»”.
Bucata de papirus este mai mică decât o carte de vizită şi conţine opt rânduri scrise în limba coptă. Chiar sub fragmentul de propoziţie care  face referire la soţia sa se află o altă bucată de text controversată, care pare indică faptul că printre discipolii lui Isus Hristos s-ar fi numărat şi o femeie: “ea va putea să fie discipola mea”.

“Avem dovezi considerabile care arată că papirusul e un fals grosolan”, a scris redactorul-şef al ziarului oficial al Vaticanului, L’Osservatore Romano, potrivit CNN.com.
Sursa: realitatea.net

*******************
 
_ Da. …- Este fals;

1) -Bine ar fi ca “Vaticanul” sa nege cu responsabilitate, si autenticitatea presupusului “Giulgiu(l) din Torino”, …prin intermediul caruia duc(e) lumea in ratacire de la Calea Mea _ Ioan 14/6;

2) -Bine ar fi sa desecretizeze presupusele “Arhive Secrete de la Vatican”, …pentru ca [in mare parte] nu au inteles continutul “Scrierilor Secretizate” …si [cine sa le inteleaga] / nici nu le vor intelege vreodata _ Matei 7/13,14; 13/[13,14,15,[16,17], 34,35; 19/11; 23/1,2,[3-7],8-10],13,14, …implicit pentru ca Scripturile / Cartea este pecetluita _ Daniel 12/4,[9], …pana in aceasta vreme de pe urma, …care nu a mai fost ...[niciodata] _ Daniel 12/1, …pana la Mine -Cel inviat [d]in[tre] morti _ Romania 5/14, …[a treia zi _ 2 Petru 3/8], …si trimis _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, …potrivit fagaduintei _ Deuteronom 18/15,18, …ridicat in vremea [aceasta] de pe urma _ Faptele Apostolilor 3/22, …sa [va] descoper Calea, Lumina si Adevarul _ Apocalipsa 1/1; 10/7, …potrivit descoperirii tainei care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri _ 1 Cor.2/7; _ Coloseni 1/26; _ Romania 16/25.

-Eu sint …[-Inselatorul Acela _ Matei 27/63], …acum in timpul vostru [a treia zi _ 2 Petru 3/8; _ Marcu 9/31; _ Luca 9/22, ...dar ...[voi ce ziceti] …aveti credinta [?], …[sau], se adeveresc prorocii _ Ioan 3/[16],19; _ Luca 18/8, …-[totusi] …pentru cine are urechi de auzit [...si chiar aude] _ Luca 8/8, ..Eu [va] zic: …-*Iata-Ma!* _ Isaia 52/6; _*Iata-Ma! Iata-Ma!*_ Isaia 65/1, …-Numele Meu -Moise [Gheorghe] …despre care au vorbit prorocii in vechime _ Ev.1/[1],2, …dar despre care nu ati auzit si nu stiti cum sint chemat [si] pe care sa Ma asteptati _ Romania 10/14, …si care [va] vorbesc in pilde _ Matei 13/34,35, …”prin buze straine” _ 1 Cor.14/21.

_"Admin - infocrestin" ...sau ...*falsinfocrestin*, …[care] va ziceti / [credeti], …ca puteti prinde lumina cu banita _ Marcu 4/21-[25]; _ Luca 11/33, …[pentru ca], …v-am mai transmis mesaje si nu le-ati publicat, …[de aceea], indraznesc [sa]: …va rog sa-Mi comunicati prin E-mail, pagina in care publicati [acest] mesaj(ul) Meu, …cum tot asa, daca aveti intrebari, …va zic: …*Indrazniti, …Eu am biruit lumea” _ Ioan 16/33, …-”Indrazniti, …cata vreme lumina mai este in mijlocul vostru” _ Ioan 8/21,23,24; 12/35,36, …sau, poate, …in confuziile transmise / primite _ Ieremia 31/29,[30], …iubiti mai mult intunericul _ Isaia 9/[1,2],6; _ Ioan 3/[16],19.

= Cu stima. -Mesia _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26; _ Matei 5/17; _ Ioan 1/1,5,[11],14; 10/8,11,14.

Comentariul aşteaptă să fie aprobat.  .......   ...[de catre "Admin - infocrestin"];

 - In 04.10.2012, ...- Da, ...”asteapta aprobare(a)” … [?!!!]. 
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu