Follow by Email

duminică, 26 august 2012

_ Matei 13/13-15; _ Isaia 6/[8],9-13.


_ Acest mesaj constituie in copie, [un] extras din dialogul cu "cineva" care-si zice ..."teologateu", ... ca "EXEMPLU de comunicare”, ...posibil si probabil "util multora" / acelor(a) interesati _ 1 Tesaloniceni 5/[19],20,21; _ Ioan 5/39, ...in contextul ca Scripturile /"Cartea, [inca] este pecetluita" _ Daniel 12/[1],4,[9], ...{-Vezi sinteza in subiect(ul) _ Mat.13/13-15; Is.6/[8],9-13 }: ...


  1. Mesia
    Daca-ar fi sa nu mai vorbesti in "pilde" sau in ziceri luate din gura unuia sau a altora ... cum ar suna enuntul tau? Daca nu devii mai clar si mai la subiect ma voi vedea constrans sa intervin pentru a preveni postari masive de mesaje care nu conecteaza cu continutul acestui blogg. A se consemna ca aceasta nu este cenzura: este doar ordinea casei in care ai intrat si pe care te invit sa o respecti.

  2. _ "Admin" / *q.vox q.entity*, ...- Multumesc pentru amiabilitatea si decenta cu care Mi-ai raspuns; ...

    -*V-am spus aceste lucruri in pilde. Vine ceasul cand nu va voi mai vorbi in pilde, ci va voi vorbi deslusit despre Tatal.* _ Ioan 16/25, ...[ _Cand ?! / _ Raspuns _ Matei 24/14, ...adica Sfarsitul Tainei _ Apocalipsa 10/7 ];

    _ Te respect si-ti respect opiniile, ...si pretentiile, ...si i-ti promit ca nu te voi mai deranja, ...dar, sa stii [totusi] ca sint un pic mahnit, ...pentru ca, Eu presupusesem si sperasem ca [poate] esti dintre cei care vor intelege ceva, cumva, din mesajele Mele, ...adica, ...[vei intelege ca], ...adversarii Mei [nu sint cei ca tine], ...ci tocmai cei care s-au facut [de mii de ani] ...ei intre ei ..."preoti, pastori, invatatori si dascali" ...care stau pe scaunul Meu, ...cum este scris _ Matei 23/[1,2],3-7,[8-10],13,14, ...si care, duc omenirea in ratacire de la Calea Adevarului, ...pentru ca [inca] Scripturile / "Cartea este pecetluita" _ Daniel 12/4,[9], ...pana la Mine _ Romania 5/14; _ Ioan 4/[25],26; _ Faptele Apostolilor 3/22;

    _ Dar, pentru a intelege toate acestea ...[si celelalte pe care ti le-am scris], ...trebuie NEAPARAT sa [mai] citesti, si ..."daca-ti este dat sa primesti" / sa intelegi ...[daca i-ti este dat din facere / nastere], ...sa si cercetezi toate lucrurile _ 1 Tesaloniceni 5/20,21; _ Ioan 5/39.

    = Cum ai zis / scris [si] tu in pagina ta, ..."De oriunde ai fi, comentariul tau ma onoreaza:" ...si Eu i-ti zic: ...*Oricine ai fi, [si de oriunde ai fi], ...daca ai inteles /[si] daca nu ai inteles mesajele Mele, ...oricum i-ti multumesc pentru raspuns si sa stii ca nu sint suparat.

    = Daca poti intelege / [si crede], i-ti mai dau un detaliu: ...

    -Prorocii au vorbit in vechime [in / prin Scripturi] _ Evrei 1/1, ...despre viitor, despre ce va fi, ce va fi si ...Cel ce va veni / adica despre Mine _ Evrei 1/2; _[F.Ap.3/22], ...adica, ...tocmai "NEINTELEGEREA Scripturilor", consta in aceea ca, ...[toata Biblia] vorbeste despre fapte si evenimente care se vor produce /[se produc acum] ...in viitor, adica acum in ziua a treia [mileniul III] _ 2 Petru 3/8, ...[si, adica], ...nimic din ce este scris nu s-a produs / nu s-a petrecut in vremile trecute, ...ci in aceasta zi de pe urma, care nu a mai fost de cand sint neamurile si pana ...[in ziua] / la vremea aceasta _ Daniel 12/1, ...[si], cu rugamintea sa nu te superi, si despre aceasta ["neintelegere" si cauza acesteaia, este scris] _ Romania 11/8; _ Isaia 6/[8],9; [-Te rog sa nu te superi si sa nu interpretezi ca ofesnsatoare mustrarile Mele] _ Apocalipsa 3/19.

    _ Acestea sint chiar vorbele Mele / Cuvantul Meu _ Romania 10/17, ..."in pilde" _ Matei 13/34,35, ...[si], daca vei avea rabdare si vei mai citi ..."pentru cresterea cunostintei" _ Daniel 12/4, ...va veni vremea, cand voi vorbi si pe fata, asa cum este scris si cum am scris mai sus, ...si repet: ...

    -*Vine ceasul cand nu va voi mai vorbi in pilde, ci va voi vorbi deslusit despre Tatal.* _ Ioan 16/25.

    _ Daca binevoiesti, si, daca doresti, ...transmite mesajele Mele, ...celor mai inversunati posibil(i) adversari ai Mei, ...adica, celor care-si zic: ..."preoti, pastori, invatatori si dascali", ...din oricare "biserica sau religie" _ Matei 23/[1,2],3-7,[8-10],13,14, ...si "provoaca-i la dialog / "lupta", cu Mine".

    = Cu stima. -Mesia _ Acela fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22, ...inviat a treia zi _ 2 Petru 3/8, ..dintre cei morti _ Romania 5/14, si trimis _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, ...pentru implinirea Legii si Prorocilor _ Matei 5/17.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu