Follow by Email

duminică, 8 iulie 2012

_*Re: ... "anonim" _”Toma Necredinciosul”*.


_*Re: ... Aeleden2 iulie 2012, 04:28* _”Toma Necredinciosul”, …
-***Nu mi-am închipuit că Iisus, la a doua venire, ne va vorbi prin internet. Apariţia anunţată a unor falşi profeţi ne va face mai sceptici şi ne va pune pe toţi în postura lui Toma Necredinciosul, ...cerând dovezi.***
..................................................

_"Aeleden", ...- Forma in care "ai potrivit / auzit" ...proverbul ...[-“Tara arde si baba se piaptana”, pe care l-ai postat ...[discutat / comentat] ...in pagina [lui]  "Radu Cinamar", ...conform unui alt proverb Romanesc, ...despre ...cum ...*nu ai auzit bine* ...[si, ...nu esti singur(ul)] ...care este forma / expresia exacta, pe care am postat-o, ...spune: ...

_*Surdul nu aude dar le potriveste*, ...

...iar, ...daca zici tu ca, a[-ti] redacta forma exacta a unui proverb este de natura a[-ti]  revela unele "[in]compatibilitati", ...te va pastra la nivelul in care esti _ Romania 11/8 [+ trimiterile]; ...

...-Cat despre faptul ca ..."nu te-am convins ca Eu sint Mesia", ...nu constituie ...[de fapt pentru nimeni] ...o problema, ...pentru ca asa cum este scris, ...

..."Cine are urechi de auzit, sa auda" _ Mat.11/15 [+ trimiterile], ...ceea ce inseamna, ca, ...multi "au urechi de auzit, [si], doar atat", ...[si] daca ..."din facere / din nastere", ...nu-ti este dat sa poti primi Cuvantul Acesta _ Mat.19/11, ...este problema ta / ai probleme de perceptie / "de auz" _ Is.6/[8],9; _ Mat.7/13,14; 13/13,14 -"Veti auzi cu urechile voastre si nu veti intelege, ...veti privi cu ochii vostri si nu veti vedea", ...caci nu intamplator este scris _ Luc.18/8; [16/29,31]; _ Ioan 8/21,23,24;

= Daca nu crezi ca Eu sint Acela _ Ioan 8/21,23,24, ...nu Ma deranjeaza, ...dar stii ca "nu Mi-ai raspuns la [o] intrebare(a) ...[din pagina "Sfatuitoarea"]: ...

...-*Cum, si / sau dupa ce vei cunoaste /[re]cunoaste pe Acel(a) Mesia pe care-L astepti "la venirea a doua", ...astfel incat sa nu fii inselat de vre-un "profet fals" [asa cum ai zis]*; ...

_ Neraspunzandu-Mi la intrebare, i-ti ramai singur dator, nemaivorbind despre "anonimitatea" sub care postezi, ...[si, tot asa] ...ca sa nu mai vorbim despre, [ca], ..."anonim(i) / Aeleden" sint(eti) "o multime" [vezi "google.ro"], ...in timp ce *Mesia* ...[doar] *Unul / Unsul*_ Ioan 3/16 ... -*Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* _ Ioan 4/[25],26. 

- Daca i-ti declinai cu decenta si demnitate identitatea reala si "nu-ti ascundeai datul cu presupusul si cu parerea" ...sub "pseudonim / anonim", ...fii sigur ca ti-as fi mentionat numele real, oriunde, nu numai in pagina *Mesia*.

= Cat despre [ca] ...”nu te-am convins ca Eu sint Mesia”, ...[iata, ca], ...nu doar pentru tine “sint ridicat” _ F.Ap.3/22; 7/37, ...ci ...pentru toti  [aceia]  care cauta Calea, Adevarul si Viata _ Ioan 14/6,[7], ...pentru cei infometati _ Mat.4/4, ...si insetati de Adevar _ Is.55/1, ...[acum] ...in mileniul III, ...a treia zi _ 2 Pet.3/8, ...[ziua de pe urma] ...care este ziua cea mare a praznicului _ Ioan 7/37, ...la care ...*Toate popoarele sint chemate, ...[fara bani si fara plata]* _ Is.55/1,6-9,[10],11,2012.

= Te rog sa nu uiti, ..._ [ti-]ai ramas dator, sa-Mi spui, ...cum  Ma vei [re]cunoaste, ca Eu sint Acela _ Ioan 4/26, ...potrivit fagaduintei _ Deut.18/15,18, ...care am sa [va] spun toate lucrurile _ Ioan 4/25, ...sau, ...cum vei [re]cunoaste pe Acela pe care i-L astepti, "la venirea a doua" / cum ai scris. [?!!!]

= Cu stima. -Mesia _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 3/16; 4/[25],26.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu