Follow by Email

sâmbătă, 21 iulie 2012

_ Dialog cu ...“Anonimul – EUSUNTCELCENUSUNT".



 -1) _ Multumesc pentru mesaje(le) /[E-mail], ...si, sint bucuros ca “te-ai alaturat”, in pagina *Mesia*;

-2) _ Te rog sa nu te grabesti, ...[si] ...sa ai rabdare / -Nu mai rosti cuvinte, despre care nu ai certitudini, ...[ca] sa nu regreti ireparabil, ca le-ai zis / scris; ...-Este posibil sa fii ...“ceea ce / cine nu stii ca esti", ...[posibil] _ Matei 19/30; 20/16, ...[implicit faptul ca]: ...-*Sint mai aproape de Calea Dreapta, ...cei care [inca] nu au intrat pe nici o Cale Stramba*, ...[si, ...presupun ca vei intelege];

-3) _ Cum, sau in numele cui [?] ziceai ca ...“esti cheamat ...*pe nume*” _ Matei 22/14; ...{-Adica, daca te ascunzi sub un pseudonim ?! ...vei cade(a) in cursa / capcana propriei viclenii, ...[crezind] / facand confuzie intre intelepciune si viclenie _ 1 Cor.3/19; _ Ioan 5/30 };

-4) _ Am intarziat, ...[si, posibil vor intarzia raspunsurile Mele], pentru ca intampin grave probleme / deficiente de comunicare prin internet / Mi-au blocat periodic / zilnic, accesul la oricare server(e), si prin lipsa semnal pe modem / antena, ...in legatura cu care am fost instiintat / prin adresa oficiala din partea Administratorilor RCS & RDS / Digi Mobil [modem pe tel.fix], ...dar fara sa-Mi fi comunicat orarul inaccesibilitatii, astfel ca stau ore in sir si incerc “conexiune(a)”, fara sa sa am posibilitatea, modemul afisand: ...”Fara Serviciu” ...[si] ..."Doar Urgent", ...dar, fara sa pot efectua vre-o conexiune "urgenta";
     _ Adresa pe care Mi-au comunicat-o / [implicit(e) restrictiile], ...[le-]au motivat invocand o presupusa OUG  Nr. 111/2011, ..cu interdictia de a contesta in vre-o instanta judiciara, ...decat la Administratia RCS & RDS ...-“ANCOM Bucuresti”; .../ concomitent cu faptele, ca: ...”Admin” –BLOGGERS, ...Mi-au transferat [fara motivare] pagina / blogul *Mesia*, ...din ..._”.blogspot.com” ...in ...”.blogspot.ro”, ...iar cei de la “YouTube”, ...Mi-au restrictionat canalul ...”mesia55”, ...la fel , fara sa-si motiveze faptele, ...{-Ceea ce, in mod automat conduc(e) la posibile / probabile implicatii(le)  [unora] -“S.S.”/ Serviciile Secrete, ...care, in fapt, ...*de mai multi ani de zile*, ...Ma hartuiesc in multe feluri / multiple moduri, inclusiv / implicit prin “unele” aparent [pe alte teme] fara legatura, ...prin care ...”au urmarit si reusit, ...in mod ABUZIV” – deposedarea de “resurse(le) materiale" [_Nu si cele potrivit _ Matei 4/4], ...[inclusiv cu amenintari grave / [cu lichidarea], ...[inclusiv hartuiala judiciara si deposedarea de resurse si asupra unora dintre rude], ...”actiuni [batjocoritoare] fals judiciare”, pr(in) falsa justitie din _ Romania 11/3, pe care “o controleaza  / manipuleaza” prin, ...presupusi /[falsi] judecatori[oare], ...procurori,  ...si ...grefieri[e], ... feluriti “agenti sub acoperire”, ...care, ...prin "Actele si Faptele lor" _ Faptele Apostolilor 13/10,40,[41], ...ca "acte si fapte constituind provocari extreme", ...pe care le fac si le intretin cu perseverenta, in contextul ca [este posibil] sa fi inteles "cate ceva" din "lucrarile Mele" _ Ioan 12/42,[43],44-46; 15/22,24. };

     _ Unele detalii pot fi citite in pagina *Mesia* /[subiectul]: ... _ Ioan 3/[16],19; _ Luca 21/12,13; 24/26; _ Isaia 53/1-5.

-5) _ Voi “reveni” cu raspuns(uri) ...[in blog(uri)] ...pe fondul ...”Cercetarii si revelarii Scripturilor” _ Ioan 4/[25],26; 5/39, ...cat mai repede posibil, ...conditionat [impotriva vointei Mele] ...de cele precizate mai sus, ...[si], ...in eventualitatea ca ...”nu-Mi vor intrerupe total, accesul la internet;

-6) _ Te rugasem [in forma “Reply” / E-mail] sa-Mi confirmi prin tot prin “Reply”/E-mail, primirea acestui mesaj, dar am renuntat / nu functioneaza, ...[si, ...putina rabdare], ...concomitent cu ...Citirea Cartii, ...chiar daca este “pecetluita” _ Daniel 12/[1],4; _ 1 Tesaloniceni 5/20-22; _ Ioan 4/25,  ...in caz contrar, ...nu vom putea comunica, ...context d(in) care nu exclud dorinta, rugamintea si invitatia la dialog “decent si demn”;

-7) _ Am incercat indelung sa transmit acest mesaj prin “Reply” / E-mail, ...dar nu reusesc, ...astfel ca, ...am incercat postarea aici.

= Cu stima. –Mesia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu