Follow by Email

duminică, 22 iulie 2012

_”Adevar / Adeveriri” _ Matei 15/8; 7/21; _ Marcu 7/6.




-Potrivit [dialogului] / mesajului transmis de ...
...“anonimul –  Crestinul Crestinul”, ...

***On Sat, 7/21/12, Crestinul Crestinul <unblogcrestin@googlemail.com> wrote:

From: Crestinul Crestinul <unblogcrestin@googlemail.com>
Subject: Comentarii blog
To: mesia_unsul_prorocul@yahoo.com
Date: Saturday, July 21, 2012, 7:45 PM
Salut, nu ti-am publicat comentariile pentru ca nu mi se par coerente si corespunzatoare. Parerea mea este ca sunt prea fragmentate, nimeni nu are rabdarea de a citi un text fragmentat din care nu se intelege ideea decat la o analiza detailata. Eu unul nu am reusit sa inteleg ce idei incerci sa exprimi, in principal pentru ca nu am avut timpul si rabdarra necesare. Ai un melanj de idei personale si citate biblice aproape imposibil de parcurs si pus cap la cap.
Asta e motivul pentru care nu le-am publicat. Incerc sa moderez continutul blogului si sa il fac relevant pentru un necredincios. Iar un om care nu accepta Biblia nu va tine cont de comentariile cu referinte biblice.
Legat de pseudonim, am motivele mele pentru care am ales sa nu public articolele  cu numele real. Asa cum si tu ai ales sa faci asta sub pseudonimul Mesia. Nu comentez alegerea ta si ar fi bine sa nu intram in discutia asta. Nu stiu daca tu chiar te consideri Mesia sau un prooroc.
Multe binecuvantari ***
…………………….
_ Reply /E-mail, ...

= Multumesc pentru reactie / raspuns;

_ Nu-Mi fac probleme deosebite pentru faptul ca nu-Mi intelegi vorbirea, ...pentru ca, Eu stiu _ Ioan 2/25, ...si tocmai despre [acest / astfel de]  comportament privind / reveland  neintelegere(a), din partea lumii _ Luca 16/29,31; _ Ioan 3/[16],19, ...[este scris] -au vorbit prorocii in Scripturi _ Ev.1/1,[2], ...[asa cum] ..acum, Eu [va] vorbesc _ 1 Cor.14/21, ...astfel [ca] se adevereste _ Isaia 6/[8],9; _ Romania 11/8 [vezi si trimiterile], ...[iar / si] daca nu veti citi nici acum in *[aceasta] vreme(a) de pe urma*, Scripturile _ Daniel 12/[1],4, ..."cunostinta nu[-ti] va creste", ...ci, ...*va scade / se va pierde / va dispare* _ Luca 8/18, ...si nici nu[-Mi]  vei intelege vorbirea _ Matei 13/34,35; _ Ev.1/[1],2, ...[si, tot asa], se adevereste _ Luca 18/8; 16/29,31, precum si _ Ioan 1/1,5,[11]; 3/[16],19, ...caci nu intamplator este scris ca "turma este mica" _ Luca 12/32, ... din care [posibil] nu faci parte, ...caci nu-Mi intelegi / nu auzi glasul Meu _ Ioan 10/4,5,[6],8,11,12,14 -Eu sint Acela, ...astfel ca, ...daca nu-ti este dat sa poti intelege / primi Cuvantul Acesta _ Matei 19/11, ...si / dar, i-ti zic, sa ai grija caci in zi sint doar 12 ceasuri _ Ioan 12/35,36, ...adica, ai grija mare, sa nu te prinda intunericul pe calea lata _ Matei 7/13, fara sa fi apucat sa vezi lumina _ Isaia 9/1,2, ...si fara sa gasesti / sa afli poarta stramta _ Matei 7/14;

= Publicand mesajele Mele, ...[chiar daca nu-Mi intelegi vorbirea], ...poate se gasesc altii care vor intelege, ...si vor intra in dialog si poate dupa aceea vei putea intelege, prin / din comentariile si  intrebarile celorlalti, ...caci in dialogul cu Mine, doritorii de clarificari, Mi sa-ar fi adresat Mie, si, Eu sint Acela responsabil pentru mesajele transmise, [nu administratorul / proprietarul blogului], ...dar, ...alegerea i-ti apartine;

= Am indraznit sa-ti transmit mesaje, pentru ca am presupus ca-ti este "foame de Adevar" _ Matei 4/4, ...dar nu Ma supar daca nu Ma primesti  Ioan 1/[1,5],11;

= Daca vei da "clic" pe "Mesia", ajungi sa afli "id"-ul real, ...deci nu public sub pseudonim, ...in plus fata de faptul ca Mesia se talmaceste prin "Moise" _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012; _ Romania 5/14, ...si Toate Scripturile _ Ioan 4/[25],26; _ Matei 17/2,3,[5]; _ Ioan 5/39.

= Te invit sa comentezi orice si oricum doresti _ *Indrazneste* _ Ioan 16/33, ...respectiv sa postezi [daca doresti] comentarii la mesajele din blogul *Mesia*, ...dar in conditii de decenta si demnitate; ...-Nu te mai deranjez in pagina ta / “Crestinul Crestinul”.

= Cu stima. -Mesia _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/26, ...care am sa spun toate lucrurile _ Ioan 4/25, ...acelora care au urechi de auzit si aud _ Luca 8/8,[18], ...Cuvantul Meu _ Romania 10/17, ...caci Eu sint Acela / Primul inviat dintre cei morti _ Romania 5/14, ...a treia zi _ 2 Petru 3/8, ...si trimis _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, ...pentru implinirea Legii _ Romania 10/4, ...si prorocilor _ Matei 5/17, ...venit prin transfigurare _ Matei 17/2,3,[5], ...potrivit fagaduintei _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22, ...caci acum este acea vreme(a) de pe urma / ziua cea mare a praznicului _ Ioan 7/37, ...la care sint  -*Toate popoarele chemate [fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu