Follow by Email

luni, 25 iulie 2011

ROMANIA 11/8.

----- Forwarded Message -----
From: Moise Gheorghe mesia_unsul_prorocul@yahoo.com
 
 
Cc: "mesia_unsul_prorocul@yahoo.com" mesia_unsul_prorocul@yahoo.com
 
Sent: Monday, July 25, 2011 4:23 PM

Subject: Re: - Mediafax.ro _ MATEI 13/57; _ MARCU 6/4; _ IOAN 1/11; 4/44; _ EVREI 3/7,13,15.


= Vezi, ca nu vezi ?!, pentru ca nici macar nu ai citit ce ti-am scris, ai raspuns rapid, nici macar nu ai deschis CARTEA sa citesti.
= Nu te mira si nu fii *nedumerit de curajul Meu* _ IOAN 14/1.
= CITESTE mesajele cu MARE ATENTIE, si spune CLAR si CONCRET ce precizare si din care verset NU  AI  INTELES / CE NU AI INTELES, caci NU ESTI SINGURUL CARE NU A INTELES, ci intreaga OMENIRE,  DE  MII DE  ANI, *nu de ieri, nici de alaltaieri* _ EXOD 4/10,[11,12], nu intamplator este scris: _ ISAIA 6/[8],9 -adica *INTR-UNA veti auzi, [daca vei auzi] si nu veti intelege; INTR-UNA veti vedea[implicit "veci citi"] si nu veti pricepe*, ***PANA IN ZIUA DE ASTAZI*** _ ROMANIA 11/8 (+ trimiterile).
= AM  FOARTE MULT DE LUCRU, si daca vrei sa continui dialogul cu Mine, te rog sa-ti SCRII  NEDUMERIREA in legatura cu PRECIZARILE Mele din MESAJE.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
-1)= In legatura cu  precizarea ta _ MATEI 24 / 4,5;  = AVEAI DREPTUL sa o invoci numai daca ti-ar fi fost adresata tie. DACA AI FI AVUT OCHI DE VAZUT, ai fi vazut ca ESTE VORBA DE VORBIRE / ADRESARE catre UCENICI, iar tu inca nu-MI esti ucenic _ DEUTERONOM 29/4.
-2)= In legatura cu precizarea ta _ MATEI 24 / 25-30; = {LE-AI cam INGRAMADIT fara sa stii despre ce vorbesti, pentru ca nu stii despre ce este scris.}, astfel ca va trebui luat mai cu incetisorul si SA NU INGHITI MULT DINTR-O DATA si ...NEMESTECAT, adica:
      -a) MATEI 24/ 25,26 _ INCA nu esti UCENICUL Meu si nu poti invoca aceste versete, si pentru ca Eu nu ti-am zis:*Iata-L in pustie, ......,Iata-L in odaite ascunse*; EU TI-AM ZIS: *Eu, cel care vorbesc cu tine, sunt Acela* _ IOAN 4/26, [?!-Care Acela ?!] -*Cel care are sa va spuna toate lucrurile* _ IOAN 4/25;  ACELA - *Pana la care a domnit moartea* _ ROMANIA 5/14, si despre care OMENIREA, DE MII DE  ANI -*nu a auzit, si nu crede pentru ca  nu-Mi cunoaste NUMELE* _ ROMANIA 10/14; si nu crede(ti) pentru ca deja voi sinteti cei inselati {MATEI 24/4,5}.
      -b) MATEI 24 / 27-30 [din 25-30], este foarte mult de vorbit si de DESTAINUIT, si nu esti pregatit sa primesti / inca nu poti intelege, chiar daca ti-as vorbi pe fata, adica, sa nu uiti ca SCRIPTURILE CONTIN TAINA LUI DUMNEZEU PECETLUITA IN PILDE. [Vezi versetele precizate in mesajele anterioare]. Daca 'nu vei rumega' ce ti-am dat sa mananci _ MATEI 4/4, inseamna ca nu esti dintre *rumegatoare*, adica dintre acelea de care are grija *PASTORUL CEL BUN* / *NU poti sa  auzi glasul Meu* _ IOAN 10/3-5 [Dar tot nu vei intelege _ 10/6], iar daca nu esti dintre *rumegatoare*, nici nu o sa poti primi *hrana* cu care vreu sa hranesc *TURMA MICA* / adica putini sunt dintre *rumegatoare* care pot primi ADEVARUL, de aceea este scris ca *dobitoacele mor in pustie din lipsa de hrana*-[Este (o) *vorbire in  pilde* _ MATEI 13/35].
-3) Te rog sa nu interpretezi ca ofensa  Cuvantul Meu _ ROMANIA 10/17, respectiv vorbirea Mea _ APOCALIPSA 3/19.
= Cu stima. -Mesia _ Chiar Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ IOAN 4/[25],26; _ ROMANIA 5/14; 10/14,17.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

From: Popa Daniel <daniel_lucian87@yahoo.com>
To: Moise Gheorghe <mesia_unsul_prorocul@yahoo.com>
Sent: Monday, July 25, 2011 3:21 PM
Subject: Re: - Mediafax.ro _ MATEI 13/57; _ MARCU 6/4; _ IOAN 1/11; 4/44; _ EVREI 3/7,13,15.

 
Sunt nedumerit cum de ai curajul sa te declari Dumnezeu. Matei 24: 4,5, 25-30

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu