Follow by Email

marți, 19 aprilie 2011

Sfarsitul Erei Astrale: _ SOARELE in PESTI.


= Prin contactele Mele, am asteptat ca cei din AAROM sa prefigureze date constitutive ale ipotezei privitoare la: "ROMANIA _ SOARELE natal in PESTI", dar in zadar. 
= Apoi, am ascultat MIORITA care vorbeste din generatie in generatie, si din TARLA in TARLA, de mii de ani, _ PSALMUL 90/1,2,9,10, [ 78/1,2,3 ], cum,  ca: "LA APUS DE SOARE" (Sfarsitul EREI -SOARELE in Constelatia PESTI ), "marii" [ Jandarmii Planetari] se vorbira si se sfatuira impreuna cu "bacii laeti", cel FRANCIAN si cel UNGUREAN, ca sa Mi-L omoare pe cel MOLDOVEAN, ca-i mai ORTOMAN, pe malurile ISTRULUI, pe un picior de PLAI, pe-o gura de RAI, unde Domnul Dumnezeu a sadit o gradina in Eden, spre RASARIT _ FACEREA 2/8,9,15,  in care, in vremea din urma _ DANIEL 12/1-4; _ ROMANIA 11/8,  am auzit glasul Domnului _ ISAIA 6/8,9,11,13;  63/11-13; 18,19; _ 1PETRU 2/9; _ ISAIA 9/1,2; _ MATEI 4/16.
= Cu stima. -Mesia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu